torsdag 16 april 2009

Afrikansk tystnad

Hej på er, igen,

Inledningen på det här inlägget blir lite som ett brev, men det känns som det var väldigt längesedan jag skrev någonting. Flera veckor. Befinner man sig i Afrika så är det inte helt ovanligt att det skrivna ordet tystas ner. Nu har min bortavaro från bloggen ingen större makropolitisk anledning, utan snarare mikropolitisk, om ens det. Vi har helt enkelt haft två veckors påsklov med barnen och dessförinnan var det väl någon vecka av party och annat. Men nu är jag tillbaka, tror jag. Och för att kompensera lite grand tänkte jag fylla upp det tomrum som uppstått med några kompletterande inlägg.

Innan jag skriver mer vill jag bara passa på att tacka mina 6 fans (sk bloggintresserade) för det fina stöd ni ger mig. Detta måste vara en av södra hemisfärens mest välbesökta bloggar på svenska, åtminstone med hemmapapparollen i Zambia som huvudsakligt tema. Den som kan motbevisa detta vinner naturligtvis en lyxweekend i vårt poolområde (softdrinks och egen solstol ingår).

Mina största fans är alltså (och tack än en gång för allt stöd):
1) Jerry
2) Inger
3) Bosse
4) Ida
5) Linda
6) Susanne

Jag lägger ut bilder på er under den hemliga delen av bloggen ...

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar