tisdag 8 december 2009

London

Det är över en vecka sedan jag lämnade London. Någon undrade om jag verkligen varit där. Och någon annan undrade varför. Det är väl som med den där grisfesten vi hade i höstas; så länge bilderna inte ligger ute på Internet så har det inte hänt.

Men kom ihåg att jag var värd en resa, även om jag inte tänkt mig en salmonellatrip som den här. Som hemmapappa måste man komma bort ibland, på egen hand. Och för att bevisa att jag faktiskt pallat mig tusen mil bort kommer här en kort guide till dig som reser till London första gången:

London är vackert i julskyltningstider.

London har pubar där man kan ta en läsk.

London har många kända sevärdheter.

London har röda bussar med två våningar.

London har skivbutiker.

London har museum.

London har skivbolag.

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar