tisdag 11 maj 2010

Ny tävling: Vems är bajset!

Ja, då var det äntligen dags för lite sportaktiviteter här på bloggen, eller åtminstone en gissningstävling.

Ta en titt på bilden. Svara sedan genom att med vändande mail, eller genom att skriva en kommentar, ange vilket utav de tre svarsalternativen just du tror är det rätta.

Fråga: Vems är bajset?

Svarsalternativ:
1. Hunden Kashasa (och därmed är det trädgårdsmästaren som får plocka upp)
X. Katten Emil (och därmed är det hemhjälpen som får plocka upp)
2. Sonen Valdemar (och därmed är det jag som får plocka upp, men i gengäld drar jag en hundring på hans månadspeng)

Som alltid finns det finfina priser i potten. Lycka till!

//

4 kommentarer:

  1. Tillägg:

    1. Om du är under 18 går det också bra att delta i tävlingen, men då naturligtvis i målsmans sällskap.

    2. Nej, jag avslöjar inte i detta tidiga skede vad det är för priser i potten.

    3. Jag har inte ens PhotoShop så hur skulle jag kunna gjort bilden själv? Och varför?

    4. Det är datorsladden som ligger bredvid bajset. Den klarade sig undan.

    5. Mattan är numera tvättat, men inte av mig.

    SvaraRadera
  2. Jag gissar trots allt på sonen Valdemar... En katt skulle lagt en fin hög, likaså en hund... Det är i alla fall min erfarenhet, så Valdermar är svaret... Vad vinner jag?

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det är hunden.. Hur kan en sådan söt liten pojke som Valdemar göra något så läskigt. Hundar är INTE pålitliga till skillnad från Barnen????

    SvaraRadera
  4. Det är sonen självklart. Pappa upp i dagen.....

    SvaraRadera