tisdag 11 januari 2011

2011 - mina löften

Nja, riktigt så enkelt släpper jag inte mina löften inför det kommande året.

Men några viktiga frågeställningar som ni, mina kära läsare, kan få ta ställning till är följande:

1. Kommer även Valle att lära sig simma?

2. Kommer någon zambier minnas oss efter den första juli?

3. Kommer min roman att hitta hela vägen fram till bokhandeln?

4. Kommer Svenska Skolan i Lusaka att läggas ner?

5. Kommer den här bloggen att läggas ner?

6. Kommer min nyinköpta "Slim Your Torso and Reveal Your Personal Sixpack"-maskin ge några resultat eller bara hamna i en källarskrubb?

7. Kommer det här året på det hela taget bli ett bättre år än det förra, och i så fall med vilka mått mätt?

Bloggens ekonomi är än så länge inte så bra att jag redan så här tidigt på året kan lotta ut några fina priser till de som kommer med bästa kommentarerna, men man vet ju aldrig om frugan sticker till mig lite pengar och då kanske jag kan premiera de mest originella reflektionerna, på något sätt.

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar